Marias tågblogg

Jobbar som lokförare vid SJ i Eskilstuna.

Vilken vacker solgång jag mötte efter Nykvarn!

Kategori: Tåg

DSC00166.JPG
Vilken vacker solgång jag mötte efter Nykvarn!

Man får tänka på allt det fina man får se som lokförare när man går upp 3.30 på morgonen....Ibland är det väääldigt svårt att ta sig upp ur sängen, kommer nog aldrig vänja mig vid de tidiga mornarna. Men som sagt, man får ju se en hel del soluppgångar. :)

Sen kommer det en till film tagen på Södertäljebron, inte så bra kvalite dock. Ska ta med mig den "riktiga" kameran någon gång så kanske det blir bättre kvalite.

En tidig morgon vid Södertälje Syd med en underbar soluppgång.

Kommentarer

  • Fredrik säger:

    Hej Maria!

    Många fina bilder har du tagit.. jag tyckte speciellt om din sida eftersom jag själv har pendlat väldigt mycket mellan kungsör och stockholm. Lokförare verkar vara ett intressant jobb som jag själv lekte med tanken o söka utbildning för. Nu blev det inte så dock, jag får hitta bild inspiration på annat håll.

    Din sida hittade jag förrästen eftersom jag letade på google images efter en bild på årstabron.

    Ha det så bra!
    /Fredrik

    2008-02-20 | 17:26:14
    Bloggadress: http://www.bloggomfoto.se
  • Maria säger:

    Kul, då kanske du åkt med mig. :) Men du pendlar inte längre?

    2008-02-21 | 10:13:46
  • elv säger:

    härlig bild!

    2008-02-29 | 10:49:26
    Bloggadress: http://elvira.tjejsajten.se
  • Fredrik säger:

    pendlar inte längre nej, men åker lite då och då samma sträcka då jag har släkt i kungsör.

    ha det!
    /fredrik

    2008-03-03 | 12:13:08
    Bloggadress: http://www.bloggomfoto.se

Kommentera inlägget här: