Marias tågblogg

Jobbar som lokförare vid SJ i Eskilstuna.

Tågförarexamen avlagd

Kategori: Tåg

I måndags skrev vi slutprovet och jag fick 209 av 218 poäng. Väl godkänd och avklarat slutprov! Nukan jag titulera mig lokförare. :)

I går, onsdag den 16 maj hade vi avslutningsmiddag och grillfest på kvällen. Vi fick även ut våra examensbevis.

 image31























Mitt ser ut så här



Och på måndag börjar jag på SJ i Eskilstuna, inte mycket ledigt emellan skolan och jobbet, men det får man ta. :)

Kommentarer

  • Ann säger:

    Grattis Maria!
    Jag råkade halka in på din blogg häromdan. Håll tummarna för mig måndag den 21 maj, då gör jag steg 2 av urvalstestet till tågförarutbildningen i Mjölby. Nervöst!!
    Jag tågpendlar till Eskilstuna varje dag, jag har nog åkt med dig nån gång, tyckte jag kände igen dig på bilden.

    MVH Ann

    2007-05-17 | 13:41:19
  • Maria säger:

    Det ska jag göra. :)

    Åhh, då får du säkert åka med mig fler gånger nu då....Fast först väntar fordonsutbildning.

    Lycka till!

    2007-05-17 | 17:42:19
  • Caroline & Johan säger:

    GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS! Fantastiskt!

    2007-05-17 | 22:23:44
    Bloggadress: http://engvall.almblad.se
  • Caroline säger:

    Du har fått ett lååångt grattis i min gästbok. :-)

    2007-05-18 | 07:21:42
    Bloggadress: http://engvall.almblad.se
  • Anders säger:

    Åh, en sån här väntar jag också på att få. *längtar* Jag kommer vara sååå stolt när jag står och håller den i handen. 8 månader kvar...*räknar*

    2008-05-21 | 23:27:38
    Bloggadress: http://nexxor.blogg.se

Kommentera inlägget här: