Marias tågblogg

Jobbar som lokförare vid SJ i Eskilstuna.

X40 hytt

Kategori:


Kommentarer

  • Fanny säger:

    Åh vad roligt med en lokförarblogg! Själv påbörjar jag mig utbildning i höst. På min blogg försöker jag reda ut hur det skulle gå att pussla ihop ett lokförarliv med att köpa egen häst. Har du några tankar och tips till mig så hör gärna av dig!

    2016-07-28 | 13:41:47
    Bloggadress: http://hastbrudochlokforare.wordpress.com
  • Anonym säger:

    Hej Maria! Jag hittade din blogg när jag sökte info om lokförarutbildningen som jag är intresserad av. Verkar som ett spännande yrke. Jag har skickat in ansökan och ska göra det första testet i helgen. Mailar dig för jag tänkte höra lite om utbildningen, hur den var att gå och hur det känns att jobba nu? Jag vet inte om det är möjligt, men det hade varit spännande att få åka med nån gång, som en "praodag" typ, för att se hur det är att vara lokförare. Jag har en del andra studier bakom mig, men har inte riktigt hittat rätt ännu. Hör gärna av dig per mail om du vill. Vore kul att få veta lite vad du tycker.

    Hälsningar,
    Sophie
    [email protected]

    2016-11-26 | 09:08:38

Kommentera inlägget här: