Marias tågblogg

Jobbar som lokförare vid SJ i Eskilstuna.

Vacker höstmorgon

Kategori: Tåg



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hejsan funderare på utbilda mig till lokförare, jobbar som truckförare just nu på scania 3-skift, så e van med annorlunda arbetstider. undrar dock hur ser era/ditt arbetsschema ut, jobbar ni mycket helger och långa dagar? hoppas du kan hjälpa mig med lite frågor. Mejla mig gärna om svar [email protected]
    :)

    2013-12-12 | 18:55:25
  • Maria säger:

    Titta gärna några inlägg längre ner där jag har svarat en annan som hade ungefär samma frågor som dig. :)

    2013-12-19 | 22:23:01
  • Fredrik Söderholm säger:

    Hej!

    Söker dig med anledning av ett projekt där vi söker HBTQ-par. Mejla mig gärna så berättar jag mer. [email protected]

    Bästa hälsningar,
    Fredrik

    2014-07-30 | 15:24:37
  • Bosse säger:

    Var är du? vad har hänt?
    mvh Bosse

    2014-10-28 | 20:42:46

Kommentera inlägget här: