Marias tågblogg

Jobbar som lokförare vid SJ i Eskilstuna.

Med i tidningen

Kategori: Tåg

Igår var jag med i Tidningen Folket, kolla in artikeln här.

Har förresten kört min andra och tredje tur nu också, skulle ha jobbat hela helgen men jag blev sjuk och nu har jag tappat rösten....

Men, min andra och tredje tur gick bra förutom lite avstängda dörrar, autodrop på strömavtagaren (det sitter en lite mojäng på strömavtagaren som känner av om den är trasig och då tar den automatiskt ner den för att skydda från att riva kontaktledningen). Men annars gick det bra.

Imorgon börjar X12-utbildningen.

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Cool artikel! Får man gissa vem som kan ha tipsat Folket om den vinkeln? ;)

    2007-07-25 | 14:57:20
  • Maria säger:

    Ja, du får 1 gissning....:)
    Jepp, det var rätt gissat. :)

    2007-07-25 | 19:17:21

Kommentera inlägget här: